Υποβολή Παραπόνων & Διαχείριση

Στο Εργαστήριό μας, η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των πελατών αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα. Για το λόγο αυτό, έχουμε θεσπίσει μία διαφανή και αποτελεσματική διαδικασία για τη διαχείριση παραπόνων και παρατηρήσεων.

Πώς μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο

Οι πελάτες μας μπορούν να υποβάλλουν παράπονα ή παρατηρήσεις με τους εξής τρόπους:

  • Ηλεκτρονικά: Συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα υποβολής παραπόνων.
  • Με email: Στέλνοντας στο info@istomedica.gr
  • Τηλεφωνικά: Καλώντας στο +30 210 7470244
  • Δια ζώσης ή γραπτώς: Στην έδρα μας, Μιχαλακοπούλου 92, Αθήνα, ΤΚ 11528

Όλες οι υποβολές παραπόνων τυγχάνουν εμπιστευτικής διαχείρισης.

Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων

  1. Λήψη & Καταγραφή
    Όλα τα παράπονα που λαμβάνουμε καταγράφονται σε ειδικό έντυπο του Συστήματος Ποιότητας (Ε.150-1 – Αναφορά Μη Συμμόρφωσης και Διορθωτικών/Προληπτικών Ενεργειών).
  2. Αξιολόγηση & Διερεύνηση
    Η ομάδα μας, αποτελούμενη από τον Υπεύθυνο Ποιότητας, τον Διευθυντή Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών και τους Επιστημονικά Υπευθύνους, διερευνά το παράπονο. Στόχος μας είναι:

    • Να επαληθεύσουμε την αιτία του παραπόνου.
    • Να διασφαλίσουμε ότι η διερεύνηση γίνεται από στελέχη που δεν ενεπλάκησαν στην αρχική διαδικασία.
    • Να αποφύγουμε κάθε μορφή διάκρισης ή προκατάληψης.
  1. Ενημέρωση Πελάτη
    Με την ολοκλήρωση της διερεύνησης, ενημερώνουμε τον πελάτη για τα αποτελέσματα και τα μέτρα που λήφθηκαν.
  2. Διορθωτικές Ενέργειες (εφόσον απαιτείται)
    Εάν κριθεί απαραίτητο, δρομολογούμε διορθωτικές ενέργειες για την αποτροπή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.
  3. Παρακολούθηση & Βελτίωση
    Το παράπονο αξιοποιείται ως ευκαιρία για βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας, και ενδέχεται να οδηγήσει ακόμη και στη διενέργεια έκτακτων Εσωτερικών Επιθεωρήσεων.

Δέσμευσή μας

Η ομάδα μας δεσμεύεται να εξετάζει κάθε παράπονο με σοβαρότητα, διαφάνεια και αμεροληψία, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας.

Φόρμα Διαχείρισης Παραπόνων